woensdag 28 januari 2015

Wishlist

Er zijn echt zo veel dingen die ik graag zou willen, qua kleding dan, maar even de centen niet voor heb. Zie hier mijn lange lijst ;)


Jeffrey Campbell.
Ik wil heel graag deze schoenen van Jeffrey Campbell of het nou de echte zijn of de neppe, dat maakt me eigenlijk niet zo veel uit. Ik vraag me alleen steeds af of ik ze überhaupt ooit wel eens zou aantrekken. Ze lijken zo hoog enzo. Sowieso wil ik wel weer wat vaker hakken dragen.

Deze pentagram jurk vind ik echt helemaal geweldig!! Sarah liet die een keer zien in een van haar shoplogs. Ik raakte spontaan verliefd! Ik moet deze hebben!

Get this Skull Designed Black Pu Messenger Bag - Purses
Deze tas heb ik zelf al! Ik ben er dol op! De studs & skulls zijn echt een perfecte combinatie! Ooit heb ik hem op marktplaats gekocht, maar helaas begin het hengsel aan de zijkant los te laten. Dus ben ik opzoek naar zo'n zelfde soort tas. Dus als iemand weet waar deze te vinden zijn! Let me know! :D

Tumblr
En zo'n beetje alles van Black Milk vind ik leuk! Maar dat is gewoon te duur helaas :(

BIGHEARTDIARY
Nou dat was het dan eigenlijk wel zo'n beetje.. Ik had mijn lijstje eigenlijk wel langer verwacht. Ja verder ben ik dan nog wel opzoek naar leuke panty's met skulls enzo, maar om nou alle panty's die ik zoek te gaan posten.. Dat hoeft nou ook weer niet ;) Wanneer ik mijn lijstje update, dan zien jullie dat vanzelf wel ;)

2 reacties:

  1. Jeffrey Cambell's zijn zo mooi! Ik weet eigenlijk niet eens wat er op mijn wishlist staat, terwijl ik bijna jarig ben... hahahah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dat heb ik al-tijd. Er is zoveel dat ik nog wil hebben, maar wanneer ik jarig ben & iemand vraagt wat ik wil. Dan weet ik het totaal niet meer :P Haha

      Verwijderen

 

Copyright © Ascension Of The Spirit Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger