woensdag 18 februari 2015

Hardloop muziekjes

Vanochtend heb ik dan eindelijk weer eens hardgelopen! Ik was in januari weer begonnen, maar ik kan geen manier vinden om het vol te houden. Vanochtend lag ik in bed, ik was wel al wakker, maar ik lag nog zo lekker en ik dacht eigenlijk zou ik nu moeten gaan rennen. Toen zag ik het zonnetje schijnen, ik dacht het is heerlijk weer om even een stukje te gaan rennen! En eindelijk! Ik kwam mijn bed uit & ging naar buiten. En achteraf denk ik, waarom kon ik dit al die andere dagen niet doen? Het is echt heerlijk & na het rennen voel je je zo veel beter! Hopelijk hou ik het nu ook echt vol, het mooie weer komt er weer aan, dus dan zal het misschien ook wel een stukje beter gaan :)

Maar, daar wou ik het eigenlijk niet over hebben. Ik wou een lijstje maken met hardloop muziekjes. Ter inspiratie voor jullie misschien :) Op dit moment vind ik het heerlijk om op rock/death metal muziek te rennen. Lekker agressief met een lekker tempootje. Vooral nummers zoals van Rammstein bijvoorbeeld, die hebben gewoon een lekker ritme. En dat rent gewoon fijn :)

RESILIENCE. | via Tumblr


Hier een lijstje met een aantal nummers. Ik ga natuurlijk niet alles opschrijven, dat is me even te veel ;) Maar misschien doe ik de rest van de nummers volgende keer :)

Calvin Harris - Under Control
Demi Lovato - Neon Lights
Eminem - Lose Yourself
Evanescence - Lies
Evanescence - Taking Over Me
Evanescence - Where Will You Go?
Evanescence - Whisper
Funeral Whore - Pierce My Flesh
Jungle Rot - Their Finest Hour
Obituary - Dying
Rammstein - Links 2 3 4
Rammstein - Mein Land
Rammstein - Sonne
The Pretty Reckless - Fucked Up World
The Pretty Reckless - Heaven Knows
The Pretty Reckless - Sweet Things
Within Temptation - Stand My Ground
Within Temptation - What Have You Done

Motivational Quotes | We're Fit - Part 2

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden & er misschien wat aan hebben ;) Je moet wel van de muziek houden haha.

Wat is jou favoriete powerliedje?

1 reacties:

  1. Ik kan zelf helaas niet hardlopen vanwege het feit dat ik hartpatiƫnt ben haha

    BeantwoordenVerwijderen

 

Copyright © Ascension Of The Spirit Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger