dinsdag 17 februari 2015

I Heart It #3

Ik kijk vaak op We Heart It, daar haal ik vaak mijn inspiratie vandaan en de leukste plaatjes deel ik vaak op Tumblr :) En nu deel ik ze met jullie!

hair | via Tumblr
Mijn droom is om ooit mijn haar in een aparte kleur te verven. Ik heb het een aantal jaar geleden wel blauw & roze gehad, maar niet mijn hele haar.



Grunge

hair | via Tumblr










Ik heb dit jasje ook <3 Ik kan niet wachten tot het lekkere warme weer, dan kan ik hem eindelijk weer aan <3

2 reacties:

  1. Bij die lange nagels word ik even herinnert dat een van mijn eigen nagels vanmiddag is gesneuveld met schoonmaken :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awww dat moment! Verschikkelijk is dat haha. Ik heb dat al-tijd. Wanneer ik eindelijk al mijn nagels op de zelfde lengte heb en lekker lang. Gebeurd er wel weer iets mee :(

      Verwijderen

 

Copyright © Ascension Of The Spirit Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger