dinsdag 24 februari 2015

iMac of niet?

Ik ben opeens helemaal into Apple, ik heb dan wel een iPhone en die vind ik helemaal geweldig, werkt zo fijn enzo! En opeens bedacht ik me dat ik eigenlijk wel een desktop computer wil. Ik zat misschien te denken aan een iMac, dat lijkt me wel wat. Vooral omdat ze maar 1 kabel hebben! Super toch! Ik ben altijd een kluns met kabels, en ben ze liever kwijt dan rijk haha.

• desk •


Maar ik wil eigenlijk ook wel wat gaan gamen op de pc (lees: Battlefield, GTA dat soort dingen, en de sims natuurlijk!) Maar ik ben niet echt een fanatieke gamer, dus of ik ooit ook echt Battlefield zal gaan spelen weet ik niet :P Dus ik twijfel een beetje tussen een gewone pc & een iMac. Wie kan mij overhalen? Vertel mij je ervaringen, en de voor & nadelen. En wat voor iMac zou ik dan moeten nemen? Want volgens mij zijn er vrij veel soorten, denk ik?

iMac werkt natuurlijk ook met een heel andere besturingssysteem als Windows. Is dit erg wennen? Werkt het fijn?

En hoeveel GB harde schijf is genoeg? Ik heb nog een externe harde schijf. Kan die evengoed nog gebruikt worden bij een iMac? :) En hoe groot is 21.5 inch ook alweer? :P

Een macbook lijkt me ook wel wat, in de toekomst. Want ik heb op dit moment een vrij nieuwe laptop van ongeveer 2/3 jaar oud ofzo. Dus daar wacht ik nog even mee.

desk

Dus vertel mij! iMac yay or nay? Ik twijfel echt heel erg. 

0 reacties:

Een reactie posten

 

Copyright © Ascension Of The Spirit Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger