zondag 8 februari 2015

Mijn liefde voor Ierland


Op 17 december 2013 was het dan zo ver! Mijn eerste vakantie per vliegtuig. Ik had nog nooit gevlogen! Mijn vriend & ik gingen voor 5 dagen naar Ierland. Dublin om precies te zijn. Een vakantie die ik nooit zal vergeten. Ierland heeft echt mijn hart gestolen! Dublin is een geweldige stad! De mensen zijn vriendelijk, elke dag is het gezellig in de pub. Als ik een land zou kiezen waar ik zou moeten wonen, ja dan is dat sowieso Dublin! Ik wil heel graag nog eens terug naar Ierland. En dan naar een andere plaats.

Hier post ik wat foto's van Dublin. Deze zijn niet door mij gemaakt! De bron van de foto's staat boven aan! Maar zo krijgen jullie een beetje een beeld van het geweldige Dublin. Binnenkort zal ik een blogpost maken over mijn vakantie, met mijn eigen foto's. Als jullie dat leuk vinden :)













Als ik dit allemaal weer terug zie, krijg ik al helemaal kriebels. Ik kan niet wachten om weer terug te gaan!


Wat is jou favoriete vakantie bestemming? En waarom?

1 reacties:

  1. Lijkt me een erg leuk land! Mijn (aangetrouwde) tante komt oorspronkelijk uit Ierland en het schoonzusje van mijn zus woont in Ierland. Ik zou niet echt kunnen zeggen wat mijn favoriete vakantiebestemming is. Ik ben namelijk mijn hele leven gewoon in Nederland op vakantie geweest en ben alleen een weekje op excursie geweest naar London

    BeantwoordenVerwijderen

 

Copyright © Ascension Of The Spirit Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger