woensdag 4 maart 2015

Cleaning out my closet

We gaan nu richting de zomer, en dan is het tijd voor een nieuwe garderobe! Ik ben dus nu mijn kledingkast aan het uitzoeken & veel kleding doe ik weg. Maar ik vind het zonde om zo weg te gooien. Sommige dingen zien er gewoon nog té goed uit enzo. Dus zouden jullie iets van een Shop My Closet leuk vinden? De kleding is niet zo heel spectaculair ofzo hoor, haha.
Ik ben benieuwd :)

Fashion

M'n kleding gaat dan op marktplaats voor een klein prijsje & het linkje plaats ik hier :)

2 reacties:

  1. Mijn kledingverkoop gaat helaas nogal slecht terwijl ik alweeer mijn kleding uit wil zoeken *oeps* komt door de lentekriebels haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja ik ben ook alweeer bezig met uitzoeken, maar ik kan het niet weggooien. Er staan hier nu echt enorm veel tassen met wat eigenlijk weg moet :P

      Verwijderen

 

Copyright © Ascension Of The Spirit Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger