woensdag 11 maart 2015

Mijn favoriete songs op dit moment #3

Vandaag weer een paar van mijn favoriete songs op dit moment :) Enjoy!


Ik doe dus aan Pole Fitness, en eind juni doen we een eindpresentatie. En die doen we op dit nummer! Klinkt best lekker, en ik krijg er meteen zin in.



Op dit nummer hebben we ook een aantal routines gedaan. Zelf zou ik nooit naar dit soort nummers luisteren, maar tijdens m'n lessen is het echt heerlijk. Wanneer ik dit nummer hoor, op bijvoorbeeld de radio, krijg ik meteen zin om in de paal te gaan hangen haha.



Ik hou gewoon van Ed Sheeran!


Wat zijn jou favoriete nummers op dit moment?

1 reacties:

  1. Leuk om je favorieten te zien! :) Ik ben momenteel bezig om weer eens wat bandjes te leren kennen :)

    BeantwoordenVerwijderen

 

Copyright © Ascension Of The Spirit Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger