maandag 30 maart 2015

My life in pictures #2

In 'My life in pictures' geef ik jullie een kijkje in wat ik de afgelopen maand heb gedaan. Deze maand, maart, heb ik niet zo veel foto's.

Wanneer de zon niet meer in de woonkamer schijnt, zoekt hij een plekje waar deze wel schijnt. En dat was dus de 'achterkamer'.

Ik ging even langs bij mijn ouders, ondertussen ging ik even de krant lezen. Maar de kat vond dat hij meer aandacht verdiende dan de krant, dus ging hij er maar boven op liggen..

Ook zijn wij naar Doel geweest! Ik wou hier al een tijdje heen, en op een dooie zondag besloten we dan maar eens te gaan. Al regende het wel enorm, het was wel een geslaagde dag. Super mooie foto's gemaakt, komt binnenkort wel een apart artikeltje over.

En die zondag avond werd mijn paal geleverd! Ik ben zo blij! Eindelijk thuis non-stop (oke, wel zo nu en dan natuurlijk even mijn spieren laten rusten ;) ) trainen voor pole fitness! :D

Hoe was jou maand?

0 reacties:

Een reactie posten

 

Copyright © Ascension Of The Spirit Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger