zondag 1 maart 2015

My march goals

Helaas kom ik nu pas op dit idee, ik zag dit voorbij komen bij een aantal blogs. Wat een top idee is dit! Hier wat aantal kleine goals die ik voor deze maand wil bereiken!

Hello Spring, we wait for you. 🌷 be calm and beautiful. 💐

March goals

  • 3/4 keer per week hardlopen
  • Motorlessen
  • Meer foto's maken
  • Meer water drinken
  • Smile more, worry less
Deze maandelijkse doelen moeten natuurlijk wel haalbaar zijn! Het mogen er maximaal vijf zijn, zo blijft het makkelijker om bij te houden. Aangezien het voor mij vrij lastig is om alles bij te houden & me er ook aan te houden. Het zijn geen serieuze dingen, maar gewoon dingetjes die ik graag wil doen & natuurlijk haalbaar zijn. Dit zijn mijn vijf doelen voor in maart:

- 3/4 keer per week hardlopen
De eene week ga ik zo lekker, dan sta ik 's ochtends gewoon op en dan ga ik rennen. Maar de andere week kan ik gewoon niet uit bed komen, en dan ga ik dus ook niet rennen. Zo zonde want ik ging zo lekker. Deze maand wil ik gewoon iedere week 3/4 keer hardlopen.

- Motorlessen
Ik wil het al een lange tijd. En nu heb ik eindelijk het geld bij elkaar. We gaan het mooie weer te gemoed, dus alle redenen om te beginnen! Mijn vriend heeft een motor, en ga vaak bij hem achter op. Het is zo fijn. Gewoon naar een random bestemming rijden in het heerlijke weer. Samen met wat vrienden.

Ride

- Meer foto's maken
Of het nou van mijzelf is of van andere, ik moet gewoon meer foto's maken. Want foto's zijn leuk & je kan er altijd naar terug kijken.

- Meer water drinken
Ik moet echt meer drinken, vooral water. Ik heb nogal vaak last van hoofdpijn. Dat komt omdat ik niet veel drink. Ik merk ook wel dat wanneer ik wel genoeg gedronken heb, ik hier helemaal geen last van heb.

- Smile more, worry less
En als laatste meer lachen & me minder druk maken over dingen. Dit is eigenlijk een goal voor elke maand :) 

Vinden jullie het leuk als ik elke maand mijn mini-doelen met jullie deel? En hebben jullie een doel voor deze maand?

1 reacties:

  1. Mooie doelen! Ik moet van mezelf een beter ritme krijgen. Ik ben een avondmens, maar laat gaan slapen terwijl je de volgende dag vroeg op moet vanwege stage is niet zo handig

    BeantwoordenVerwijderen

 

Copyright © Ascension Of The Spirit Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger