donderdag 5 maart 2015

Nieuwe lay-out

Het zonnetje scheen, en ik was een beetje aan het rond kijken op mijn blog. Kijken voor wat kleine dingetjes die ik kon veranderen. Toen scheen het zonnetje lekker naar binnen, en ik vond het eigenlijk wel tijd voor een nieuwe lay-out. Een lekker fris kleurtje. Heerlijk voor de lente :) Zo gezegd, zo gedaan. Hier en daar zullen nog wel wat kleine foutjes zitten. Maar ik ben er mee bezig om alles in orde te maken. Ik hoop dat jullie het leuk vinden geworden. Ik vind het ieder geval wel wat :)

Ik ben alleen nog opzoek naar wat leuke 'Social Media' buttons. Want zoals jullie zien staat Bloglovin er niet tussen, en die wil ik er graag bij hebben. En bijvoorbeeld Instagram :) Dus als jullie nog tips hebben qua website's voor deze buttons, let me know!

Het menu boven aan de blog moet ik ook nog even veranderen. Ik ben een beetje aan het kijken wat handig is, hoe & wat.

Ik vind het ieder geval een goed begin.
Mochten jullie nog wat ideetjes of tips hebben, ik hoor ze graag!

Geniet van jullie dag! <3

1 reacties:

 

Copyright © Ascension Of The Spirit Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger