woensdag 1 april 2015

My april goals

Vandaag stel ik mijn doelen voor april samen. Maar laten we eerst de doelen van maart even door nemen.

.



- 3/4 keer per week hardlopen
Volgens mij is deze wel aardig gelukt! :D Ik probeer om de dag te rennen, maar omdat ik vaak 's avonds werk, gaat het niet altijd. Ik wil namelijk altijd, of 's ochtends, of 's avonds rennen. En als ik 's avonds dan gewerkt heb vanaf 8u tot 2u 's nachts, heb ik niet zo'n zin om de volgende dag vroeg mijn bed uit te gaan. Haha. Maar ik probeer nu een beetje om gewoon ieder moment van de dag te gaan rennen.

- Motorlessen
Nou hier is dus helaas helemaal niks van terecht gekomen. Ik moet toch nog heel even door sparen, want ja, onverwachte rekeningen enzo ;)

- Meer foto's maken
Ook deze is mij niet echt gelukt. Ik pak nooit zo snel mijn camera/telefoon erbij haha

- Meer water drinken
Deze gaat goed! Ik pak steeds meer een glas water inplaats van bijvoorbeeld appelsap. Of ik drink thee, voor de afwisseling :)

- Smile more, worry less
Ook dit gaat de goede kant op. Ik maak me minder druk om de kleine dingen. 

summer tumblr - Google Search

April goals

  • Minder vaak mijn haar wassen
  • Een massage
  • Grote schoonmaak in huis
  • Een fotoshoot doen

Nou net als vorige maand heb ik weer een paar doelen samen gesteld. Deze keer zijn het er vier, ik vind het best wel lastig om nieuwe doelen te verzinnen.. Ook dit zijn weer kleine dingetjes, die makkelijk te behalen zijn.


- Minder vaak mijn haar wassen
Ik was mijn haar iedere dag, en omdat het ook nog eens geverfd is, word het heel erg beschadigd. Dus ik wil het wassen wat afbouwen. Ook omdat dus rood geverfd is & ik zo mijn kleur mooi kan houden :) Het liefst wil ik het gewoon 1x in de week wassen, beter voor mijn haar & beter voor mijn kleur.

- Een massage
Lijkt me heerlijk! Gewoon even een lekker full body massage.

- Grote schoonmaak in huis
Alles even van boven naar beneden schoonmaken, alle troep uitzoeken, kleding kasten opruimen. En eventueel misschien konijn proef maken. Dus alle kabeltjes netjes weg werken. Want ik wil binnen kort gaan kijken voor een konijntje :) Maar eerst even het huis netjes opruimen.

- Een fotoshoot doen
Ik zou wel eens graag een fotoshoot willen doen, alleen vind ik dat altijd een beetje eng. Omdat ik nog vrij onzeker ben. Maar dat moet ik eens aan de kant zetten, dit is een goede manier om even uit mijn comfort zone te stappen!

Hebben jullie nog doelen deze maand?

3 reacties:

  1. Het is dat ik na komende week weer terug verhuis naar het hoge noorden (a.k.a Friesland), anders zou ik best een shoot met je willen doen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah jammer. Nou misschien komt er ooit nog een dag dan! ;)

      Verwijderen
  2. Mooie doelen! Ik wil ook zo graag een massage, daar zou ik echt eens tijd voor moeten nemen.

    BeantwoordenVerwijderen

 

Copyright © Ascension Of The Spirit Design by Free CSS Templates | Blogger Theme by BTDesigner | Powered by Blogger